Gadżety z nadrukiem jako element promocji firmy

Powszechnie znane jest powiedzenie, że „reklama dźwignią handlu” i trudno się z tym stwierdzeniem nie zgodzić. W Polsce stosunkowo łatwo jest otworzyć własny biznes, znacznie gorzej już go z sukcesem prowadzić. Oprócz wiedzy na temat prowadzenia biznesu, bardzo ważne jest zadbanie o jego odpowiednią promocję. Bardzo popularnym narzędziem są akcesoria reklamowe z logo firmy, które często są rozdawane na różnego rodzaju eventach, konferencjach, spotkaniach w ramach promocji.

Takie gadżety z nadrukiem są zazwyczaj bardzo praktycznymi prezentami, które często są w użyciu. Dzięki temu obdarowany klient lub przedstawiciel firmy, z którą chcielibyśmy wejść we współpracę lepiej zapamięta akurat tę firmę, niż konkurencję. Ponadto chyba każdy lubi dostawać prezenty, tak więc dodatkowo klient widząc logo, przywoła miłe wspomnienia i chętniej podejmie współpracę, czy dokona zakupu właśnie u nas. Co do nadruku, jaki możemy umieścić na akcesoriach czy odzieży, wybór jest naprawdę spory. Dostępne technologie pozwalają na zadrukowywanie różnych powierzchni, w tym oczywiście plastiku i innych tworzyw sztucznych, ale również szkła, metalu czy porcelany. Najczęściej gadżetami reklamowymi są długopisy, pendrive’y, breloki, smycze na klucze, czy torby. Wśród oferty nie brakuje również kubków czy koszulek. Możemy wybierać wśród już gotowych wzorów, lub stworzyć własny, unikatowy projekt. W tym oczywiście pomoże zespół specjalistów, którzy na co dzień realizują nawet setki podobnych projektów. W drukarni doradcy pomogą nam wybrać odpowiednią technikę druku w zależności od tworzywa czy miejsca znakowania. Często zdarza się, że drukarnie oferują usługę bezpłatnej wyceny, oszacowania kosztów, a także przedstawiają darmowy projekt dowolnego gadżetu reklamowego.

Zazwyczaj drukarnie dysponują własną odzieżą do znakowania – możemy wówczas wybierać pomiędzy dostępnymi modelami, ale również dostarczyć własną bluzę, koszulkę, czy kurtkę. Wówczas koszt takiej usługi możemy łatwo zminimalizować, chociaż trzeba przyznać, że mimo wszystko i tak odzież czy gadżety z własnym nadrukiem to żadna wielka inwestycja – ceny są raczej przystępne, a przy większych ilościach można uzyskać nawet atrakcyjne rabaty. Przy zamówieniach hurtowych trzeba mieć jedynie na uwadze nieco dłuższy czas oczekiwania na realizację, dlatego warto takie przedsięwzięcie zaplanować z odrobinę większym zapasem czasu.

Tak naprawdę to, jak będą wyglądały gadżety z nadrukiem ogranicza tylko nasza wyobraźnia, dlatego warto skorzystać z porady doświadczonych pracowników i razem stworzyć atrakcyjne gadżety reklamowe, które w przyszłości sprowadzą do firmy nowych klientów. Jeśli szukasz kogoś takiego, serdecznie polecam firmę:

nadruki na gadzetach