Jakie zalety płyną z oklejania samochodu folią?

Od kilku lat dość powszechne stało się oklejanie samochodu folią. Korzyści takiego rozwiązania jest całkiem sporo. Warto zatem wymienić najważniejsze z nich.

Chyba każdy właściciel auta doskonale wie, jak trudne może być uporanie się z wszelkiego rodzaju uszkodzeniami mechanicznymi, powodującymi nieestetyczny odprysk lakieru. Mała rysa, powstała wskutek lekkiego otarcia czy uderzenia np. kamieniem, może prowadzić do pogłębiających się ubytków powierzchni. Negatywnie na stan karoserii – a tym samym na wartość auta – wpływa także wiele innych czynników, jak choćby gorąca para na automyjni, detergenty, promienie słoneczne. Oklejanie samochodów przy zastosowaniu specjalnej, bezbarwnej folii ochronnej to prosty i skuteczny sposób zabezpieczenia pojazdów przed tego typu zniszczeniami. Dzięki temu lakier przez długi czas ma szansę pozostać w stanie właściwie nienaruszonym. Wielu właścicieli decyduje się na użycie folii nie tylko na nadwoziu, ale również w środku auta.

Kolejna korzyść wynikająca z zastosowania folii to modyfikacja wyglądu pojazdu. Oklejanie samochodu diametralnie zmieni design i styl, a szeroka gama dostępnych na rynku kolorów, wzorów i typów folii (np. metaliczna, matowa, satynowa, strukturalna) daje niemal nieograniczone możliwości w tym zakresie. Każde auto ma szansę stać się więc jedyne w swoim rodzaju, a jego wygląd i charakter zależy w zasadzie tylko i wyłącznie od upodobań i fantazji właściciela. Co więcej – folię można w każdej chwili po prostu zdjąć bez pozostawiania jakichkolwiek szkód dla lakieru. Nie jest to szczególnie skomplikowany proces, dlatego jeśli kierowca uzna, że wygląd auta przestał go satysfakcjonować, nie ma problemu z powrotem do stanu wyjściowego lub z dokonaniem kolejnej zmiany koloru czy wzoru.

Właściciele firm wymieniają jeszcze jedną, istotną zaletę folii. Oklejanie samochodu stanowi bardzo tani sposób reklamy własnych usług. Poruszanie się po mieście pojazdem, na którym widnieje choćby logo czy dane kontaktowe firmy, jest rozwiązaniem niemal idealnym z marketingowego punktu widzenia, mogącym przełożyć się na wzrost zainteresowania potencjalnych klientów.

Send a Comment

Your email address will not be published.

1 × four =